Lättläst: föreningar
Här kan du som är med i en förening
som äger ett eller flera hus läsa mer
om att spara energi.
-
Lättläst: spara energi
Är du med i en förening som äger ett eller flera hus? Det finns många saker ni kan göra för att spara el.
-
Lättläst: värme och varmvatten
Vilket värmesystem som passar er fastighet bäst beror på fastighetens förutsättningar och behov.
-
Lättläst: energi från solen
Energi från solen är bra för miljön och klimatet. Det är också ett bra sätt att få billig el.
-
Lättläst: renovering
Är det dags att renovera? Då finns det flera saker ni kan göra för att spara el i framtiden.
-
Lättläst: ventilation
Ventilation handlar om att byta ut luften inomhus.
-
Lättläst: ekonomi
Det finns många olika företag som vill jobba för er förening. Därför är det viktigt att jämföra priser och vad ni får för dem.